Müügiressursid

Need ressursid aitavad professionaalsetel fotograafidel ja agentuuridel kaasautorina silma paista, annavad vahendid tehtud Tänavavaate tööde jagamiseks virtuaalreaalsuse kujul ning võimaldavad klientidel uhkusega reklaamida oma Tänavavaate olekut. Kui otsite selle sisu mõjujõu kohta kinnitavaid andmeid, vaadake ka meie virtuaalse ringkäigu statistikat.

Kleebised „Astuge sisse”

  • Reklaamige äsja pildistatud ettevõtteid, mis on Google'i tänavavaatesse lisatud.
  • Hind alates 35¢ kleebise kohta, olenevalt tellitavast kogusest

Usaldusväärsuse märgi fail

  • Nõuetele vastavad Tänavavaate kaasautorid võivad kasutada usaldusväärsuse märki allolevate müügi- ja brändingujuhiste kohaselt
  • Kui te ei vasta (enam) nõuetele, ei tohi te märki kasutada

Google Cardboard

  • Nautige Tänavavaadet virtuaalreaalsuses
  • Demonstreerige oma portfoolio parimaid külgi praegustele ja potentsiaalsetele klientidele
  • Suurepärane kingitus või meene
  • Saadaval on palju stiile

Usaldusväärsete proffide roll

Fotograafi ja agentuuri jaoks võib Tänavavaate fotograafia pakkuda väärtuslikku müügivõimalust. Kui aga soovite oma ettevõttele tähelepanu pöörata, võib kogenud Tänavavaate kaasautor teil aidata kiiresti ja hõlpsalt nähtavust suurendada. Teie rollist olenemata on tähtis, et mõistaksite siin kirjeldatud kummagi osapoole kohustusi.

Kaubamärgi kasutamise juhised

Google'i tänavavaate brändi ja usaldusväärsuse märki saab kasutada väärtuslike turundusvõtetena. Kui olete usaldusväärne proff, soovitame teil oma eristaatust esile tõsta. Usaldusväärsed profid tohivad kasutada usaldusväärsuse märki, sõnamärki ja brändinguelemente, sealhulgas Google'i, Google Mapsi, Tänavavaate või muude üksustega seotud logosid. Allpool selgitatakse, mida nendega tohib teha ja mida mitte. Kui usute, et keegi rikub Google'i brändide kasutusõigusi, saate sobimatust kasutusest teavitada siin.

Läbipaistvus ja vastutus

Google'i tänavavaade soovib näidata maailma ehtsal kujul. Teistele oma fototeenuseid müües tuleb teil kindlasti tegutseda sama läbipaistvalt ning mõista teiste inimeste, brändide ja kohalike seadustega seotud kohustusi ja õigusi.