Liigu sisu juurde

Kas soovite luua uue Google Adsi konto?

Loote uue Google Adsi konto. Ühel kontol saab luua mitu kampaaniat ilma uut kontot loomata.

Näidisreklaam, mis kajastab jalatsite soodusmüüki, ja näidisdiagramm, mis näitab seotud toimivusmõõdikuid
Suvekingad
Toimivus
Konversioonid
Tulu
Jalatsite soodusmüük
example-business.com
€68

Täiustage tulemusi automaatse pakkumise abil

Kuna Google’is tehakse päevas miljardeid otsinguid, võite olla kindel, et määrate õige pakkumise, ja tagada, et potentsiaalsed kliendid näevad teie reklaami.

Näidisreklaam, mis kajastab jalatsite soodusmüüki, ja näidisdiagramm, mis näitab seotud toimivusmõõdikuid
Suvekingad
Toimivus
Konversioonid
Tulu
Jalatsite soodusmüük
example-business.com
€68

Seadistage nutika pakkumise abil õiged pakkumised

Reaalajas pakkumised
Signaalid
Saage rohkem kasu
Maksimeerige müüki

Reaalajas pakkumised

Seotud pakkumiste näide: toidu kojutoomine, toidu kaasaostmine, toit kaasa
Toidu kohaletoimetamine
Toidu kaasaostmine
Toit kaasa
€€

Jõudke vaatajaskonnani õigel ajal

Nutikas pakkumine pakub tõelist oksjoniaegset optimeerimist. See määrab pakkumised iga oksjoni jaoks eraldi, mitte ainult paar korda päevas. See võimaldab pakkumisi iga kasutaja kordumatu otsingu jaoks kohandada.

Seotud pakkumiste näide: toidu kojutoomine, toidu kaasaostmine, toit kaasa
Toidu kohaletoimetamine
Toidu kaasaostmine
Toit kaasa
€€

Signaalid

Illustratsioon, millel on kujutatud kontekstitegureid esindavat kohtuhaamrit ringikujuliselt paiknevate ikoonide keskel.

Suurendage konversioonide arvu miljardite signaalikombinatsioonidega

Mõne põhiteguri korrigeerimise asemel hindab nutikas pakkumine kõiki asjakohaseid kontekstitegureid. Sealhulgas näiteks otsingupäringut, seadet, brauserit, keelt ja kellaaega.

Illustratsioon, millel on kujutatud kontekstitegureid esindavat kohtuhaamrit ringikujuliselt paiknevate ikoonide keskel.

Saage rohkem kasu

Diagramm, mis mõõdab tulu ja konversioone.
Tulu
Konversioonid

Tehke konversiooniväärtustele pakkumisi, et ROI-d maksimeerida

Kõik konversioonid pole võrdsed – mõned on teistest rohkem väärt. Konversiooniväärtuste mõõtmine ja seejärel neile pakkumiste tegemine aitab teil leida väärtuslikumaid kliente.

Diagramm, mis mõõdab tulu ja konversioone.
Tulu
Konversioonid

Maksimeerige müüki

Lillekaupluses töötav naine vaatab tahvelarvutit, millel on ülekate, mis kujutab veebi- ja poekonversioonide võrdlust.
Veebimüük
Võrguväline müük

Pakkuge veebi- ja poemüükide jaoks

Kogumüük maksimeeritakse sellest olenemata, kas see toimub veebis või poes. Saate mõõta ja optimeerida veebireklaamide kaudu saadud poekülastuste või poemüükide jaoks.

Lillekaupluses töötav naine vaatab tahvelarvutit, millel on ülekate, mis kujutab veebi- ja poekonversioonide võrdlust.
Veebimüük
Võrguväline müük

Nutika pakkumisega alustamine

Automaatne pakkumine aitab teil saavutada paremat toimivust ja säästa aega. Puudutage neid mooduleid, et saada teada, kuidas need pakkumisstrateegiad aitavad teil oma ärieesmärke saavutada.

  • Pakkumiste ja eelarvete optimeerimine

    Üle 80% Google’i reklaamijatest kasutab automaatset pakkumist.

  • Määrake pakkumised kõige olulisema põhjal

    Keskmiselt näevad reklaamijad, kes lähevad CPA-sihtväärtuse pakkumisstrateegialt üle ROAS-i sihtväärtuse pakkumisstrateegiale, sarnase reklaamikulude tasuvuse juures 14% suuremat konversiooniväärtust.